<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Lejre

Livreddende førstehjælp

31.10 Livreddende førstehjælp kl 16-20 Plejecenter Bøgebakken, Bøgebakken 1,4320 lejre

29.10 Livreddende førstehjælp kl 13-.17  Østergadecenteret, Østergade 1,4330 Hvalsø

Hjertestarteren er der, men hvordan er det lige den bruges? Livreddende førstehjælp er ofte et spørgsmål om få minutter for at redde liv og førlighed og alle- unge som gamle- kan komme i en situation, hvor der ydes hurtigt hjælp.  Kom og lær eller få genopfrisket basal genoplivning. Tag naboen og familiemedlemmer med, for det kunne være dig, der pludselig fik brug for hjælp.

Det er gratis at deltage. Alle er velkommen, men der er begrænset antal af pladser, hvorfor tilmelding er nødvendig. Send mail til [email protected] sms til tlf.: 60 60 57 46 til Grethe Bruun- Møller

Praktiske oplysninger

Plejecenter Bøgebakken, Bøgebakken 1,4320 lejre